بسته eXpress (تبلیغ نویسی + طراحی وب سایت + سئو)

بدون هیچ مقدمه، یک راست می رویم سر اصل مطلب:

علاوه بر خدمات تبلیغ نویسی و نگارش متون تبلیغاتی حرفه ای، خدمات طراحی وب سایت و نیز ارتقای رتبه وب سایت شما در گوگل نیز به سرویس های ما اضافه شده است…

اگر نیاز دارید فروشگاه اینترنتی داشته باشید و یا وب سایت ارائه خدمات راه اندازی کنید، نیاز دارید تا:
1. طراح وب سایت داشته باشید.
2. متخصص تهیه و تدارک متون آموزشی، انگیزشی یا تحلیلی در اختیار داشته باشید.
3. برای کسب رتبه در Google با یک متخصص حرفه ای سئو با دانش به روز مذاکره کنید.

بطور خلاصه، ما در “یک تبلیغ نویس” امکانی را فراهم کردیم تا از 0 تا 100 پروژه های بالا را فقط شما با یک تیم پیش ببرید و از دردسر مذاکرات خسته کننده با 2 یا 3 متخصص متفاوت رهایی پیدا کنید.

معایب استخدام طراح مستقل


– عدم هماهنگی طراح وب سایت با متخصصین تبلیغ نویسی و سئو برای اقدامات سئو در آینده
– ارائه نظرهای مختلف برای انتخاب سامانه مدیریت محتوا و سردرگمی مشتریان
– مذاکرات گوناگون مالی برای پروژه های طراحی، سئو و تامین محتوا

بسته تبلیغاتی و سئوی Express چگونه برای شما کار می کند؟

تبلیغ نویسی برای سئو

مزایای همکاری با "1 تبلیغ نویس":

– بهره برداری از دانش به روز متخصصین در تیم تبلیغ نویسی ما (آموزه های آکادمیک و عملی از کشورهای کانادا و سوئیس)
– بهره مندی از مشاوره های منظم و دلسوزانه
– بهره مندی از روش های تجربی به روز و تست شده موفق
– استفاده همزمان از متخصصین طراحی وب سایت، بازایابی، سئو و تبلیغ نویسی حرفه ای
– هزینه های بسیار پایین تر در قیاس با اقدام در 3 مرحله مجزای طراحی، تامین محتوا و سئو
– و …

برای اطمینان از اینکه تمامی ابعاد پروژه را براحتی بتوانید با ما در میان بگذارید، جلسه یک ساعته مشاوره اول برای شما رایگان خواهد بود.
تردید نکنید!
همین لحظه هم برای راه اندازی کسب و کار الکترونیکی خود، شاید یکمی دیر اقدام کردید!
از طریق همین فرم با ما تماس بگیرید… یا به شماره 09123192422 پیامک ارسال کنید.

سه سوال مهم

می خواهم وب سایت فروشگاهی یا سازمانی داشته باشم، چه باید کرد؟

می خواهم محتوای مفید و ممتاز برای وب سایت فروشگاهی یا سازمانی خود داشته باشم، چه کنم؟

دلم می خواهد وب سایت خوش ساخت ایجاد شده توسط یک تبلیغ نویس با محتوای مفیدش در صفحه اول گوگل باشد، تکلیف چیست؟

قدم اول : طراحی وب سایت

در قدم اول بهتر است انواع وب سایت را بشناسید تا بتوانید برای سفارش طراحی آن اقدام کنید:

1. وب سایت فروشگاهی (تجارت الکترونیک): مکانی برای ایجاد ویترین و قفسه فروشگاهی و سفارش آنلاین محصولات توسط مشتریان و پرداخت آنلاین در پایان. مانند وب سایت بانی مد و دیجی کالا.
2. وب سایت شخصی (وبلاگ): فضایی برای اشتراک گذاری افکار شما و درددل ها با مخاطبین و یا معرفی هنر و سرویس شخصی شما. مثل وب سایت شخصی جیم رامسدن.
3. وب سایت اطلاع رسانی: فضایی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پرسشگران و پاسخ دهندگان.
4. وب سایت جوامع آنلاین: قابلیت تعامل بین اعضا و بازدیدکنندگان یکی از مهمترین امکانات این وب سایت ها است.
5. وب سایت اشتراک گذاری تصاویر: محلی برای سهیم شدن دیگر بازدیدکنندگان از تصاویری که تولید شده و دوست دارید دیگران به رایگان و یا غیررایگان آن را تهیه کنند.
6. وب سایت درج رزومه: فضایی برای به روزرسانی و اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های تحصیلی و کاری شما.
7. وب سایت نمونه کار: فضایی جهت درج نمونه کارهای هنرمندان و دیگر ارائه دهنگدان سرویس های خاص.
8. وب سایت بروشور و کاتالوگ: اگر محصولی دارید که نیاز به معرفی آن هست و درگاهی برای پرداخت وجود ندارد، یک گزینه برای شماست.
9. وب سایت دایرکتوری: مکانی برای معرفی تمامی کسب و کارهای یک حوزه، صنعت، مکان جغرافیایی و … است.
10. وب سایت بیوگرافی: برای اشتراک گذاری زندگینامه بزرگان و هنرمندان برای برقراری ارتباط بهتر با هواداران.

چندتا تقلب برسونیم برای داشتن یک فروشگاه آنلاین درجه 1 و ممتاز:

اول -> وب سایت فروشگاهی شما، طراحی گرافیکی چشمگیر داشته باشد.
(بر اساس نتایج تحقیقات KISSMETRICS هفتاد و پنج درصد بازدیدکنندگان به گرافیک توجه دارند.)

دوم–> وب سایت فروشگاهی شما، تصاویر Wide، با کیفیت و متون کوتاه اما جذاب داشته باشد.

سوم—> وب سایت فروشگاهی شما، “درباره ما” خوبی داشته باشد.
(ایمیل پشتیبانی، آدرس و لینک شبکه های اجتماعی)

چهارم—-> برای وب سایت فروشگاهی شما، همکاری با دیگر برندهای معتبر در زمینه کاری مرتبط توصیه می شود.

پنجم—–> وجود سامانه پشتیبانی آنلاین پیگیر و حرفه ای 24 ساعته 7 روز هفته در وب سایت فروشگاهی شما.

ششم——> بهره برداری از چندین درگاه پرداخت و یا روش پرداخت بطور کلی در وب سایت فروشگاهی شما.

هفتم——-> تبلیغات در شبکه های اجتماعی خیلی مفید است.

هشتم——–> یک وبلاگ قوی در وب سایت فروشگاهی شما باشد تا سئو هم رعایت شود.

نهم———> برای اعتماد سازی، درج نظرات خریداران را در وب سایت فروشگاهی خود فراموش نکنید.

دهم———-> کلاً وب سایت فروشگاهی خودتان را سئو پسندش کنید و به سئو اهمیت زیادی بدهید.

یازدهم———–> وب سایت فروشگاهی تان باید حتماً سازگار با موبایل باشد.
(تا 2020 چهل و پنج درصد خریدها از طریق موبایل خواهد بود.)

دوازدهم————> مرتب آمار پیشرفت خودتان را پیگیری کنید.

سیزدهم————-> منوهای حرفه ای، استفاده از مبلغان حرفه ای، حمل رایگان و … مهم است.

حالا وب سایت را در اختیار داریم، برویم برای تامین محتوا مانند توصیف محصولی و ...

قدم دوم: تامین محتوا

سوال مهم: اصلاً "فن نگارش برای سئو" با "فن تبلیغ نویسی" چه ارتباطی دارد؟

یک شباهت قابل توجه بین نگارش برای سئو و تبلیغ نویسی هست:

اگرچه هر یک از این فنون، دو مسیر نسبتاً متفاوت دارند ولی فراموش نکنید که در یک زمینه اساسی مشترک هستند. آن هم جذب، ایجاد مشارکت در مخاطبین و در آخر تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی است.

حال نکته جالب این هست که هر دو فن، از دو زاویه متفاوت به سمت هدف فوق نگاه می کنند.

اجزای اصلی"فن نگارش برای سئو"

نگارش برای سئو یا همان تبلیغ نویسی برای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در واقع نوشتن متن توصیفی یا داستانی نیست بلکه این سبک نوشتن، این هدف را دنبال می کند که صفحه مورد نظر آنقدر در جلوی دید مخاطب باشد که او نهایتا بتواند به صفحه ای برسد که پاسخ سوالات خودش را در آن صفحه از وب سایت بیابد.

جستجوی کلمه کلیدی مناسب

اول فراموش نکنید که با استفاده از وب سایت های مختلف جستجوی مناسب ترین کلمات کلیدی، آنهایی را بیابید که محبوب ترین هستند و شروع به پاسخ به سوالاتی کنید که در همین راستا پرسیده شده است. مثلا اگر کاشت موی فوری، بدون درد مدنظر بسیاری از مردم است و در اصطلاح علمی Trend بسیاری از آنها شده، شما هم با گشت و گذار در بین وب سایت های معرفی بهترین کلمات کلیدی، بروید به سراغ آنهایی که همراه با کلمات هم خانواده شان (LSI یا همان Latent Semantic Indexing) و یا پسوند و پیشوندهای عام و خاص، در بین قلوب مخاطبین جا باز کرده اند. مثال: کاشت موی بدون درد ارزان.

مخاطب محور باشید، نه گوگل محور

خیلی از نویسندگان تازه کار فکر می کنند! البته فقط باور فردی آنها این است، که می توانند با نوشتن متن هایی که اصول گوگل در آنها رعایت می شود، در بین رقبا در صفحه اول گوگل جا باز کنند. خب در چنین مواقعی اصلاً توجهی به نیاز مشتریان نمی شود. بنابراین مخاطبین کم کم از صفحه مورد نظر نا امید شده و به سراغ وب سایت های رقبا می روند. همین می شود که رتبه وب سایت مورد نظر شما از دست رفته اگرچه هزینه زیادی بابت خرید لینک خارجی و دهها فاکتور دیگر درون سایتی، محتوا و یا برون سایتی کرده اید. یکی از مزایای نوشتن برای انسان ها تا نوشتن برای ربات گوگل، همین است که نهایتاً مطالب شما در شبکه های اجتماعی هم ممکن است به اشتراک گذاشته شود. البته اگر خوش بینانه به داستان نگاه کنیم و کسی کپی برداری از مطلب شما نداشته باشد که البته برای جلوگیری از همین معضل هم راهکارهایی سراغ داریم.

به تغییرات الگوریتم های گوگل حساس باشید

اگرچه این تغییرات خیلی علنی هم توسط گوگل اعلام نمی شود ولی از گوشه کنار پیگیر آن باشید.
به دلیل اینکه الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر است، بنابراین سئوکارها هم همیشه باید بر همین اساس دانش خود را به روز رسانی کنند.

خیلی فاکتور دیگر هم هست که می شود در زمینه فن نگارش برای سئو نام برد ولی در اینجا مجالی برای باز کردن تمامی آنها نیست. برای یک گپ دوستانه در این زمینه و کسب اطلاعات بیشتر برای رونق کسب و کارتان با متخصصین تیم “یک تبلیغ نویس” در ارتباط باشید.

و اما "فن تبلیغ نویسی" چیست؟

تبلیغ نویسی یا نگارش متون تبلیغاتی بر چند رکن استوار است که در بخش وبلاگ می توانید بیشتر با آن آشنا شوید. ولی به اختصار به چند مورد اشاره می کنیم:

1. هدفمندی
یعنی اینکه در زمینه تولید مطلب، طیف یا قشر خاصی از مخاطبین درگیر خواهند بود. پس مشکل خاصی از قشر خاصی را نشانه باید گرفت و برند خودتان را آماده رفع آن مشکل معرفی کنید. مثال: مشکل کمردرد و دیسک کمر در افراد بالای 40 سال: معرفی برند کفش “تک طلا” برای رفع مشکل پیاده روی این قشر از جامعه.

شک نکنید که بدون شناخت پرسونای مخاطب تان، پیام شما در بین حجم انبوهی از دیگر پیام های تبلیغاتی موجود گم شده و از نظرها محو می شود.
2. کشش احساسی
ببینید… یکی از مهم ترین توانایی های یک تبلیغ نویس مانند شعبده باز چیره دست این است که تخصص خاصی در تلنگر زدن به احساسات و نقاط حساس ذهن مخاطب دارد. یعنی احساس مشتری مانند مومی در دستان اوست.
این هنر و مهارت تبلیغ نویس هاست که با استفاده از یک سری عبارات خاص در فضا و زمان و موقعیتی که نیاز است، بر احساسات او غلبه خواهند کرد.
طبق آمار وب سایت کپی بلاگر، هشتاد درصد بازدیدکنندگان هدلاین یا همان تیتر شما را می خوانند و تنها 20 درصد از بازدیدکنندگان تا پایان مقاله شما را مطالعه می کنند.
به همین خاطر است که تبلیغ نویسی مهارتی اساسی در بازاریابی است. برای جذب مخاطبین بیشتر برای خواندن متون شما، یک تبلیغ نویس تلاش بسیار زیادی خواهد داشت.
حالا کپی رایتر یا یک تبلیغ نویس می تواند در زمینه های زیر فعال باشدکه همراه با برخی مثالهای وطنی آمده است:
– ایمیل (مانند ایمیل های دریافتی از طرف وب سایت های جاباما و اسنپ تریپ برای دعوت به استفاده از تخفیف)
– نامه فیزیکی و فلایر (مانند نامه های پستی رسیده به درب منزل شما از طرف برخی شرکتهای بیمه عمر)
– وب سایت (مانند وب سایت فروشگاهی دیجی کالا و توصیف محصولات آنها)
– لندینگ پیج (مانند صفحات فرود ناشی از کلیک روی تبلیغ وب سایت دیجی کالا در سایتهای پرترافیک)
– تبلیغات چاپی (مانند مجلات تبلیغاتی که در بین درِ منزل می گذارند)
– ویدیو ها و ویدیو کلیپ ها (مانند تبلیغات یک برند پیش از شروع ویدیو در آپارات)

و اما تفاوت بین این دو فن در چیست؟

1. محل و زمینه کاربرد: خروجی پروژه تبلیغ نویسی برای سئو و با هدف بهینه سازی برای موتورهای جستجو، در وب سایت ها کاربرد دارد مانند متون مقالات هر وبلاگی، ولی خروجی تبلیغ نویسی حرفه ای، از نامه تبلیغاتی گرفته تا تلویزیون یا همان ATL هم کاربرد دارد.
2. مخاطبین هدف: در نگارش برای سئو، مشتریانی که در بالای قیف فروش هستند و دنبال پاسخ سوال خاصی هستند ، مد نظر قرار می گیرند ولی مخاطبین برای تبلیغ نویسی اغلب کسانی هستند که سر نخ برای فروش بوده و آمادگی درگیری با تبِ خرید دارند مانند متون موجود در صفحات فرود.

بطور کلی هر دو فن و حرفه، دو روی یک سکه هستند و یا به تعبیری مانند دو بال یه هواپیما اگر هر کدام نباشد دیگری در عذاب است خصوصاً در فضای دیجیتال.

خب، محتوای وب سایت را در اختیار داریم، نوبت به انجام سئوی وب سایت می رسد:

قدم آخر: سئو برای وب سایت فروشگاهی

تصویر بالا بخشی از فاکتورهای خیلی موثر در زمینه سئوسازی وب سایت فروشگاهی شما را نشان می دهد. البته برای وب سایت های فروشگاهی، عوامل دیگری هم در این زمینه مهم است که حتماً باید بر اساس تجربه هر تیم مجرب مورد استفاده قرار گیرند که در غیر اینصورت مشکلات فراوانی از جمله پنالتی شدن از نظر سئو را برای شما به یادگار خواهد گذاشت!

بارها و بارها از ما سوال شده خب ما از طریق تبلیغات و آگهی های Adwords و یا Facebook Ads هزینه میکنیم تا بالاترین فضا را در نتایج جستجوی گوگل به خود اختصاص دهیم. ببینید برای افزایش فروش از ابتدای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه ها و برای بدست آوردن ترافیکی پایدار و رایگان در بین این همه رقیب، باید به فکر بهینه سازی برای موتورهای جستجو در فروشگاه اینترنتی یا آنلاین خود باشید. در این صورت، خیلی مختصر شما را با سئو آشنا میکنیم:

سئو بطور کلی بر اساس الگوریتم های خاص گوگل استوار است، الگوریتم هایی که دائم در حال تغییر هستند. این فن یا دانش بر اساس اقدامات درون سایتی (On-Page SEO) و برون سایتی (Off-Page SEO) عمل می کند.

ستون اول سئو یا درون سایتی کاملاً اصلاح سازی آن در دست ماست.
ستون دوم یا برون سایتی، شامل فاکتورهای بسیاری است که بطور کامل تحت کنترل ما نیستند.

بخش درون سایتی:

1. معماری و دسته بندی محصولات:
ساختار سیلویی برای محصولات شما بسیار مهم است.

برای هر دسته و نوع از محصولات خود یک دسته بندی بزرگ را در نظر بگیرید. مثلا برای یک وب سایت فروشگاهی برای مد و پوشاک، مانند زیر عمل کنید:
– مردانه
– زنانه
– بچگانه
و در زیر هر کدام از این دسته بندی ها باید نهایتاً آنقدر ریز بشود دسته بندی تا یک محصول در لینک وب سایت قرار بگیرد و برای هر لینک، یک کلمه کلیدی خاص مد نظر قرار گیرد.

2. پرهیز از Cannibalization در کلمات کلیدی
یعنی چندین لینک در وب سایت فروشگاهی شما برای یک سرچ معین مرتبط شده باشند که در اینصورت سهم هر کدام از این صفحات برای رتبه گرفتن بسیار ناچیز خواهد شد. پس برای نامگذاری هر لینک از همان دسته محصول استفاده شود. خیلی بهتر است.

3. تاکید بر دسته بندی ها نه تگ ها
خیلی هم وقت خود را صرف تگ ها نکنید. یعنی مثلاً با کلمه اندروید، هرچه گوشی تلفن همراه در وب سایت فروشگاهی شما باشد که سازگار با اندروید است در این صفحه ظاهر می شود. خب خیلی هم این امکان مورد علاقه گوگل نیست و به همین خاطر شما باید به دسته بندی ها و معرفی آنها بچسبید. تگ ها خیلی اطلاعات خاصی را به مشتری منتقل نمی کنند. فقط گاهی ممکن است بکار مشتریان بیاید.

4. استفاده از وبلاگ
درج مطالب مفید در کنار بحث فروش برای مشتریان فروشگاه اینترنتی شما، از نظر گوگل خیلی مهم است. نحوه خرید صحیح، نوع تیپ مناسب برای سنین بالا در آقایان و … برای یک فروشگاه آنلاین پوشاک مطالب بسیار بدردبخوری هستند.

و ده ها فاکتور تعیین کننده دیگر مثل لینک سازی داخلی برای سئو، عمر دامنه وب سایت، ساختار لینک ها، Minify بودن کدهای CSS و …

الان نوبت به سئوی برون سایتی می رسد:

سئوی برون سایتی تا حد زیادی به لینک سازی خارجی ربط پیدا می کند و داشتن یک استراتژی لینک سازی خارجی برای بهینه سازی موتورهای جستجو خیلی مهم است.

لینک ها اینقدر در سئو مهم هستند که مطلب زیر را بد نیست در موردش بخوانید:

لینک ها اساساً در 3 دسته جای می گیرند:
1. لینک های داخلی: لینک های وب سایت شما و حاوی مطالب تهیه شده توسط شما.
2. لینک های خروجی: لینک هایی وب سایت شما به سمت وب سایت های دیگر.
3. لینک های ورودی (بک لینک): لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سمت وب سایت شما.

لینک سازی خارجی که با دو لینک دسته 2 و 3 سر و کار دارد، امر بسیار حساسی است که در همین راستا این بخش هم جزء جدایی ناپذیر از پکیج 0 تا 100 eXpress (طراحی، تامین محتوا و سئوسازی) ما خواهد بود.