درباره ما

پیش از هر خریدی، فرقی نمی کند محصول باشد یا خدمت، باید تامین کننده یا تولید کننده را بخوبی بشناسید.

ما را بشناسید!

برای اینکه شما بازدیدکننده عزیز بهتر بتوانید با نحوه شروع فعالیت بنده در زمینه تبلیغ نویسی حرفه ای آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنم نیم نگاهی به داستان شکل گیری برند من یعنی علی نوری داشته باشید.
در اوایل سال 1387 با ورود بنده به دانشگاه لوگانو سوئیس، مطالعات در حوزه کسب و کار بین الملل و مدیریت استراتژیک آغاز شد. علاوه بر آشنایی با بهترین برندهای دنیا در زمینه پوشاک مانند vf Corporation، قهوه و شکلات مانند Starbucks و Lindt و Lindor و …، مد مانند HUGO BOSS و Chanel، مشاوره مدیریتی مانند PWC و …، بیش از دویست مقاله در زمینه تبلیغ نویسی، مدیریت برند و بازاریابی مطالعه شد. در پی یافتن این مطلب که هنوز آموزشی استاندارد و به روز خصوصاً در زمینه این موارد در ایران وجود ندارد، تصمیم بر آن شد تا در این زمینه ها کتاب های به روز مستقیماً از ناشران بین المللی شخصاً تهیه و در کنار تجارب مختلف بین المللی و داخلی به شما مخاطبین محترم عرضه شود.
علاوه بر تحصیل در دانشگاه مذکور در دانشگاه کنکوردیا مونترال کانادا نیز مطالعات مفیدی داشته و پس از آن هم به ادامه تحصیل در مقطع دکترای مدیریت سازمان حرفه ای در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام نمودم. این امر موجب شد تا نهایتاً به روز ترین منابع را در اختیار داشته باشم. بگذارید با ارائه مثال جالبی سلول های خاکستری ذهن شما را بیشتر نوازش دهم تا فلسفه وجودی تیم بنده را بهتر درک کنید:
آخرین باری که محل کار خودتان را خیلی بشاش و شاداب ترک کردید چه زمانی بوده به یاد دارید؟ انگار که تمام طول روز اخیراً موتور ذهن شما تمام وقت کار کرده، چشمانتان اما می درخشد و لبخند از لبانتان محو نمی شود. تمام روز را در محل کار مشغول بوده اید و با تمرکزی فوق العاده به حل مسئله پرداخته اید، مشکلی را مرتفع می کنید یا گره ای سخت را باز می کنید و یا محصول یا خدمتی نو ایجاد می کنید. به لحظاتی می رسید که به سرحد توانایی و قدرت در کار می رسید اما همچنان پیش می روید.
و….در پایان هر روز کاری هفته، آخر هفته را با شادی و رضایت خاطر از کسب و کار پر رونق خود در کنار خانواده سپری می کنید.

اطلاعات بیشتر

انستیتو تبلیغ نویسی ایرانیان پشتوانه محکمی چون اعتماد شما عزیزان را دارد

حرفه ای گری در نگارش متن های تبلیغاتی را باید از تبلیغات بسیار ساده ولی پرنفوذ یاد گرفت. هر علامت تجاری وقتی تبدیل به برند شد، دیگر هر موضوعی را روی بیلبورد یا آگهی تبلیغاتی اش مطرح کند، شما محکوم به توجه بی اراده به آن هستید.